"Απόσταγμα Καρδιάς"... Νάκου Βασιλική.

Μέσα στου κόσμου τη βουή χάνομαι εγώ σε μια στιγμή..
Μόνη εδώ και εκεί να τριγυρνώ
εδώ και εκεί δε ξέρω που θα βρεθώ..

Μόνη σε δρόμους έρημους,σε δρόμους μοναχικούς..
Τη χαμένη νιότη μου εγώ ν' αναζητώ..
Που είσαι νιότη μου γλυκιά χαμένη αθωότητα έφυγες χρόνια πριν πια..
Την άρνηση του κόσμου κάνεις να μη νιώσει
τον πόνο την πίκρα κάνεις να μη βιώσει..
Φόβος και τρόμος..
Ποιός να ναι αυτός που κακο σε μένα,σε σένα θέλει να κάνει..
Ποιός να ναι αυτός που τη καρδιά μου θέλει να πικράνει..
Κλάμα και πόνος,φόβος και τρόμος
άκαρδος είναι ο κόσμος όλος..
Μια αγκαλιά εγώ αναζητώ
εγώ στη στιγμή εκεί να κρυφτώ..
Να κλάψω θέλω δίχως σταματημό
εσύ να μη ρωτάς τι έχω τώρα εγώ..
Αγάπη θέλω,κατανόηση ζητώ
ένα χάδι ζεστό και τρυφερό..
Δώσε αγάπη,δώσε στοργή σε αυτόν που ανάγκη την έχει στη στιγμή..
Έχω μια φίλη κάπου μακριά που ανάγκη έχω τη δική της αγκαλιά..
Ένα της χάδι,μια λέξη της γλυκιά
που παντα μου τα δίνει με όλη της τη καρδιά..
Φίλη καλή,φίλη αγαπημένη,που στη καρδιά μου θα ναι για πάντα φυλαγμένη..
Μια θέση δίκης πάντα εκεί θα έχει,γιατί στη ζωή μου μεγάλη θέση κατέχει..
Φίλη καλή μου,φίλη αγαπημένη,όπου και αν είμαι εκείνη με περιμένει..
Μια ζωή εμείς θα μαστε μαζί
έως το τέλος για μια ζωή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου