Ψευδαισθήσεις... Nancy Rosered.

Λόγια, λόγια, λόγια.............
Αγάπης, υποσχέσεων,θυμού,αμφισβητούμενα συναισθημάτα, μόνο λόγια ,που γράφουν ένα παραμύθι για λάτρεις παραμυθιών.....Όχι Εγώ δεν αγαπώ τα παραμύθια τα θέλω όλα ξεκάθαρα, ολόκληρα χωρίς αμφιβολίες δεν μου αρέσουν οι σκηνοθέτες των παραμυθιών δεν μου αρέσει να χάνομαι στην σκιά του ψέματος......Έχω πλέον ωριμάσει και ξεχωρίζω την ψευδαίσθηση από την πραγματικότητα, τους ψεύτικους ήρωες των παραμυθιών και τις θεαματικές προκλήσεις , που με οδηγούν σε ένα και μόνο χιλιογραμμένο επίλογο ΚΡΊΜΑ..
Φεύγω, φεύγω, φεύγω.....
Από την παγίδα της παραίσθησης....
Φεύγω, φεύγω, φεύγω....
Από όσους με πούλησαν φθηνά....
Φεύγω, φεύγω, φεύγω....
Από αυτούς που κλέβουν την ζωή μου ανεπαίσθητα και ειρωνικά για να γελάσουν με την καταστροφή μου......
Θέλω αυτούς που με σέβονται...Μέσα στον σεβασμό ανθίζει η αλήθεια της αγάπης,της ισορροπίας και της καθαρής συνείδησης.....Εκεί που ο χρόνος χαρίζεται και δεν δικάζεται......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου