Για πάντα μαζί... Ιωάννα Καγκαρά.

Για πάντα μαζί.
-Μεγάλη κουβέντα ξέρεις.
Αυτό μου έλεγες μα δεν τα υπολόγισε
σωστά η μοίρα μας.
-Άκου σε παρακαλώ.
-Εσύ που πίστευες ότι η ζωή θα είναι ρόδινη,
μα την ανταλλάξαμε με
αγκάθια και μας πλήγωσαν.
-Που μου είπες ότι θα είμαστε
με έναν ήλιο να μας οδηγεί.
Μα γεμίσαμε συννεφιές και
παντού βροντές και ανέμους
-Μίλα μου
-Πόσες φορές μου είπες θα είσαι εδώ,
μα πάντα ήσουν απών.
-Πόσες φορές μέτραγα τις αλήθειες μας,
μα στην πράξη με μαθηματική ακρίβεια
αυτές πάντα έλειπαν.
-Πόσες φορές περίμενα,μα ποτέ δεν
κατάλαβα τι περίμενα τελικά.
Πες μου....σε ρωτάω
Τι δεν υπολογίσαμε σωστά και
αφήσαμε τη νιότη μας
να φύγει σαν κλέφτρα.
Για πάντα μαζί.
Μεγάλη κουβέντα ξέρεις
κρυμμένη πίσω από
άδειες σκέψεις
και θολές εικόνες
που χάνονται στην πορεία
της νιότης μας.

JOANNA KAGARA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου