Μάνα... Δέσπω Πηλαβάκη.

Της μάνας το νανούρισμα θυμάται
και ξαναγίνεται μωρό
το εικοσάχρονο παλληκάρι
λαβωμένο από τούρκικο βόλι
´Μάνα μη φέβγεις
φοβάμαι μόνος ´
και τα χέρια σε θέση προσευχής ικετεύουν
´Μάνα μη φέβγεις πονάω πολύ ´
και τα μάτια γλαρωμένα
κοιτούν μα δεν βλέπουν
Και ξυπνά η μάνα
μες την άγρια νύκτα
αλαφιασμένη καντήλι ανάβει
´Φύλαε Πλάστη μου το παιδί μου ´
και τραβά από την κασέλα
το μαύρο φουστάνι
με τη μαύρη της ψυχή να ταιριάζει
και σέρνει φωνή σπαραγμού
´Ορφανή είμαι πια και μονάχη στον κόσμο ´
Τραβάει τα μαλλιά
και σκίζει τις σάρκες
´ Ούτε πατρίδα ούτε παιδί
ανάθεμα της ζωής τους εμπόρους ´
Την παίρνει ο Χάρος
μιλά η έγνοια
´ κοιμήσου παιδάκι μου
ξαγρυπνά η μανούλα,
κοιμήσου εσύ ´
ΔΕΣΠΩ ΠΗΛΑΒΑΚΗ
Από την ποιητική μου συλλογή
´ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ´

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου