Μοναξιά... Έλενα Μαυροειδή.

Μην μου θυμώνεις που κι απόψε αναζητώ την συντροφιά σου...
Πότε δεν σε έντυσα με φτηνά ρούχα , κι ούτε σου γύρισα
την πλάτη , δεν σε απαρνήθηκα για κάτι πρόχειρο φθηνό
να γεμίσω τις ώρες μου...

Όχι , πάψε να με κοιτάς λυπημένα ,
δική μου επιλογή η συντροφιά σου...

Αγάπησα την ηρεμία σου, την γαλήνη, μόνο που να καμία φορά,
με σπρώχνεις σε αυτά που δεν θέλω να θυμάμαι...
Κι απόψε θέλησα να σου χαρίσω,
όλα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια...

Κοντεύουν Χριστούγεννα , ημέρες αγάπης άκουσα να λένε,
λες κι όλες οι άλλες είναι του μίσους...

Άκου τη μουσική , ο ήχος που βγαίνει πατώντας τις νότες
στα πλήκτρα του πιάνο , για σένα παίζω μοναξιά μου,
και για μένα , για την αγάπη που πλημμυρίζει
την καρδιά μου απόψε ...

Foto by Elena Maratou :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου