Στου Βιολιού Τη Δοξαριά... Νέλλη Κουμεντάκη.

Μες τα τραγούδια μου χωράς,
στις στράτες του μυαλού μου
στη νοσταλγία της στγμής, στην
πλάνη του καημού μου!
~~~~~
Στα μοναχικά τα σάββατα,
στα ονείρατα της ψυχής μου,
στην παρόρμηση της σκέψης μου
ξαφνιάζεις την προσμονή μου!
~~~~~
Στις θαλασσινές αναζητήσεις μου
χωράς, στ' άκουσμα του βοριά, στους
πηγαιμούς τους άγνωστους στων
λουλουδιών τη μυρωδιά!
~~~~~
Στους ήχους μιας μπαλάντας
στου βιολιού τη δοξαριά, στης
νύχτας το νανούρισμα, στου παραδείσου
τ' όνειρο που η σκέψη σε συναντά!
~~~~~
Εκει σε συναντώ στ' αγκάλιασμα
των άστρων, στα μεσοπέλαγα ταξίδια μου
στ' απομεσήμερα τα σιωπηλά, στο
φεγγαρόφωτο που φθίνει σταδιακά!
~~~~~
Μ' ακολουθείς στα
τετράστιχα που γράφω, στ' ανοιξιάτικα
δειλινά, στις εκφάνσεις της ψυχής μου
που όταν λείπεις με πονάς!
~~~~~

Νέλλη Κουμεντάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου