Λόγια ανείπωτα... Nikola Painter.

Λόγια δοσμένα με αγάπη άδολη,
λόγια παρμένα από κόσμους μυθικούς,
λόγια ανείπωτα που έχουν ειπωθεί
μόνο σε εκείνους που μπορούν να τα ασπαστούν.
Λόγια που παίρνουν σάρκα και οστά
μέσα από τις στροφές των ποιημάτων..
λόγια που μένουν ερμητικά κλειστά
στο σεντούκι της ψυχής μου,
μιας ψυχής καταφρονημενης μα και
άξιας να δεχθεί εκείνα τα ανείπωτα αλλά
με αγάπη δοσμένα λόγια.
Πάντα βρίσκουμε τον τρόπο όταν θέλουμε
να κάνουμε κάτι,
Και αυτό σημαίνει πράξεις που είναι πολύ
πιο δυνατές από τα ίδια τα λόγια....
Αφιέρωσα χρόνο για να ακούσω αυτό
που λέγεται χωρίς λόγια...
Αυτό που μόνο οι πράξεις το κάνουν και μιλάει.
Έβλεπα το καλό μέσα από τα κρυστάλλινα μάτια σου
Άκουγα την αγάπη να μιλά μέσα
από τα υπέροχα χείλη σου
Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τη σιωπή σου
όμως κατάλαβα τα λόγια σου τη στιγμή
που η καρδιά μου είχε σπάσει στα δύο
κοιτάζοντας να απομακρύνεσαι από κοντά μου....
<< Θέλω μόνο να σε αγαπώ και να σε φροντίζω>>
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη φράση αυτή
Δεν έχει αγαπήσει...
Παρηγόρησε με και απόψε χαϊδεύοντας το
βλέμμα μου με τα κρυστάλλινα σου μάτια
δίνοντας μου θάρρος για ζωή
στην καρδιά μου ξανά να σε έχω.
© Nikola Painter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου