Χωρίς την πνοή σου... Nikola Painter.

Θεέ μου δώσε μου μία ζωή ακόμη
Για να μπορώ να ζω μέσα από τη δική της πνοή...
Αντάλλαξα μία μέρα από τη ζωή μου
για να μπορώ να ακούω την ανάσα σου δίπλα μου..
Αυτό που με κρατά στον έρωτά σου
είναι η εικόνα πού στην ψυχή μου ζωγραφίστηκε
με τα χρώματα της αγάπης.
Ένα από τα πιο δύσκολα και σημαντικά πράγματα
στη ζωή μας είναι να βρούμε κάποιον
που να τον αγαπάμε και να μας αγαπά.
Και εγώ δεν σε αγαπώ...
Σε λατρεύω
Και εσύ δεν με αγαπάς
Ζεις για εμένα.
Όποιος δεν έχει στόχους απλά χαραμίζει τη ζωή του,
έμαθα να ζω για έναν και μοναδικό στόχο...
Να ακούω την πνοή σου τα πρωινά
Κάι τα αξημερωτα μας βράδια να μιλώ με την ανάσα σου.
Αυτό που η κάμπια ονομάζει τέλος
όταν γίνεται πεταλούδα η πεταλούδα το ονομάζει ζωή...
Όταν την ανάσα σου δεν μπορώ να έχω
Μοιάζει το τέλος στην άκρη του γκρεμού..
Όταν τα χείλη σου ακουμπούν γλυκά το μάγουλό μου
Τότε η ζωή βρίσκεται μπροστά μου...
Ο θάνατος είναι μόνο μία στιγμή
Μα η ζωή κοντά σου είναι χίλιες..
Δεν υπάρχει τρόπος να υπάρξουμε
στη ζωή ξανά για δύο φορές
Έτσι αποφάσισα να περάσω την μία
και μοναδική ζωή μου
Κρατώντας τα χέρια σου σφιχτά
Γιατί αλλιώς δεν ζω
Χωρίς την πνοή σου.

© Nikola Painter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου