Φοβάμαι... Μαριαννα Κοκεδημα.

Κράτα με σφιχτά σε παρακαλώ.. Φοβάμαι πολύ απόψε......
δεν ξέρω γιατί αλλά φοβάμαι.. μη με αφήσεις ούτε στιγμή μόνη
μου.. απλά κράτα με έτσι στην αγκαλιά σου μέχρι τα
ξημερώματα.. μέχρι ο ήλιος να μας πει  Καλημέρα στο
κρεβάτι μας έτσι αγκαλιασμένοι δυο σ'ενα..

κράτα με σφιχτά απόψε φοβάμαι πολύ,χωρίς λόγο απλά
φοβάμαι..ολα κι όλους ακόμα και τη σκιά μου μείνε εδώ
δίπλα μου όλη νύχτα μη κοιμηθείς γιατί αν
σε πάρει ο ύπνος δεν θα μπορέσεις να με φυλας από αυτό
που φοβάμαι. κι αν φοβηθώ πολύ τότε θα χαθώ στο
σκοτεινό μου κόσμο και δεν το θελω αυτό....

κάνει πολύ κρύο εκεί μέσα στο σκοτάδι..
είναι σαν παγωμένο
ψυγείο δεν έχει ούτε ήλιο ούτε φώς.... γι αυτό σου λέω :
κράτα με στην αγκαλιά σου απόψε και μην κοιμηθείς....
φύλαξε με απο κάθε κακό και φόβο..απ'όλα κι όλους.

για σένα το λέω επειδή όταν φύγω εγώ εσύ θα πονάς πολύ
το έχεις σκεφτεί ; έτσι μου είπες : μη φοβάσαι αγάπη μου.
εγώ είμαι εδώ για σένα και δεν θα σε αφήσω ποτέ μόνη σου..
κι ούτε να πάθεις ποτέ κακό .... κι εγώ το πίστεψα..
αλλά τώρα φοβάμαι πολύ δεν ξεφω γιατί .. απλά φοβάμαι..

Εσύ δεν είσαι πια 'εδώ ' εισαι αδιάφορος απόμακρος κάτι σε
απασχολεί αλλά δεν μου λες....φοβάσαι για μένα ;
όπως και να έχει κράτα με στην αγκαλιά σου
απόψε μέχρι τα ξημερώματα μη με αφήσεις λεπτό ....

Φοβάμαι όπως το μικρό παιδί στο σκοτάδι... όπως το παιδί
όταν χάνει τη μητέρα του... έτσι φοβάμαι κι εγώ απόψε Πολύ
δέν θέλω να ξημερώσει γιατί θα χαθώ με το φώς της ημέρας
κι εγώ Φοβάμαι .....κράτα με σφιχτά στην αγκαλιά σου απόψε
Σ'αγαπώ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου