Τα Συναισθήματα Μου... Νάκου Βασιλική.

Όταν ο φόβος σε κυριεύει,όταν η αγωνία σου τρώει τα σωθικά.
Για το τώρα ,το αύριο, το μέλλον,τι θα γίνει που θα βρεθώ,
τι θα μου συμβεί,τι θα μας συμβεί.
Λαχταρώ ένα σου χάδι τρυφερό,ένα σου βλέμμα όπως τότε,
μια αγκαλιά που όταν εκεί μέσα με κρύβεις τα πάντα χάνονται.
Η αγωνία ,ο φόβος,η στεναχώρια όλα χάνονται και μένει μόνο
η ασφάλεια η ζεστασιά. Μένει η αγαπη!
Αγάπη όμως που δε ξέρω αν ειναι όπως τότε για σένα
προς εμένα. Που είμαστε αγάπη μου; Που βρισκόμαστε;
Που χαθήκαμε σε ποιο σημείο;
Φοβάμαι θέλω να σου φωνάξω μα φωνή δε βγαίνει.
Βοήθεια θέλω να σου πω μα πως να στο ζητήσω.
Σε κοιτάω απλά στα μάτια και ελπίζω να με καταλάβεις,
αλλά δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις ποτέ.
Μη φεύγεις μακριά μου,πάρε με στην αγκαλιά σου,
δώσε μου ένα φιλί όπως τότε,ένα σου χάδι
όπως τότε,τρυφερό και απαλό.
Δώσε μου αυτή την αγάπη που τόσο ανάγκη έχω,
κοίτα με στα μάτια και θα σου πουν τόσα πολλά αρκεί
να ξέρεις και να θέλεις να τα διαβάσεις.
Φοβάμαι θέλω να πω μα τρέμω και δε βγάζω άχνα
από τα χείλη μου. Φοβάμαι μη σε χάσω και από τον φόβο μου
τα κάνω χειρότερα αντί να τα διορθώνω.
Λυπάμαι όταν σε πληγώνω, θυμώνω όταν σε στεναχωρώ,
μα δε φταίω αλήθεια και γι αυτο μια μεγάλη συγνώμη σου ζητώ.
Πάρε με στην αγκαλιά σου σε παρακαλώ και ασε με εκεί
να μείνω για πάντα. Σου δίνω όλη μου την αγάπη και ας μη
το καταλαβαίνεις,για σένα δίνω και τη ζωή μου και ας μη
το δείχνω. Λιώνω όταν σε κοιτώ μα δε στο δείχνω,
δε ξέρω το γιατί ίσως φοβάμαι,είδες; Πάλι φοβάμαι είπα...
Πλέον δε ξέρω τι κάνω που πηγαίνω και που πατάω.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι δε μπορώ να σκεφτώ και ζωή
χωρίς εσένα γιατί θα ταν άδεια τόσο απλά. Χωρίς εσένα
δε θα ζούσα,χωρίς εσένα δε ξέρω που θα βρισκόμουν.
Ένα Σ'αγαπώ και μια συγνώμη μόνο τώρα θα σου πω.
Λέξεις που της νιώθω και τις εννοώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου